هفته نامه

معاون اول قوه قضاییه در بازدید از نمایشگاه کتاب :

یکی از جلوه‌های ایجاد وحدت بین مردم برپایی نمایشگاه است

 

معاون اول قوه قضاییه از سی‌ و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

در سومین روز از سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه، با حضور در محل برگزاری نمایشگاه تهران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب مستقر در مصلی تهران حضور یافت و از نزدیک با برخی ناشران دیدار و گفتگو کرد.

معاون اول قوه قضاییه  با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ابتدا از غرفه انتشارات پژواک عدالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه و سپس از غرفه‌های انتشارات انقلاب اسلامی، غرفه مکتب حاج قاسم، انتشارات کتابستان معرفت، شرکت چاپ و نشر بین الملل، غرفه سفیراردهال، کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، ناشر برتر اندیشه و هنر انقلاب اسلامی، دفتر انتشارات اسلامی وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دفتر نشر آفتاب، غرفه به اندیش، غرفه مکث اندیشه، انتشارات جنگل، انتشارات حقوقی مجد و انتشارات فارس بازدید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق در حاشیه این بازدید اظهار کرد: از زمان ورود به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دلیل استقبال مردم بسیار خرسند شدم، گزارش دریافتی نیز حضور خوب مردم را تایید می‌کرد.

وی افزود:بازدید از نمایشگاه یکی از برنامه‌های اصلی است که هر ساله به حساب اینکه یک معلم هستم دنبال کرده و در این بازدید‌ها کتاب نیز خریداری میکنم.

معاون اول قوه قضاییه بیان کرد: یکی از جلوه‌های ایجاد وحدت بین مردم برپایی نمایشگاه است نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای قشر خاصی نیست و اگر شخصی اقدامی انجام دهد که تمامی اقشار مردم از آن استفاده کنند به اهداف نظام نزدیک شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق گفت: اساساً استقبال از کتاب یکی از شاخص‌های ارتقای فرهنگ فرهیختگی مردم است و هر اندازه استقبال بیشتر می‌شود این معنی را می‌دهد  که فرهنگ مردم به ویژه فرهنگ فرهیختگی، علمی، پژوهشی و تحقیقی مردم در حال افزایش است.

در این بازدید حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز معاون اول قوه قضاییه را همراهی می‌کردند. گفتنی است که سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی است» از چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه آغاز به کار کرد و تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب میزبان علاقه‌مندان کتاب خواهد بود.   امسال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران علاوه بر ۲۷۰۰ ناشر داخلی در بخش‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان، ۱۰۰ ناشر خارجی نیز در غرفه‌های نمایشگاه حاضرند تا کتاب‌هایی را که از سال ۲۰۱۵ تا امسال منتشر شده‌اند عرضه کنند؛ حدود ۴۵ هزار عنوان کتاب در بخش بین‌الملل عرضه می‌شود. همچنین ۲۰۰ کتابفروش در بخش مجازی حضور خواهند داشت به طوری که  نمایشگاه مجازی همزمان با نمایشگاه حضوری در سامانه ketab.ir برگزار خواهد شد و ارائه خدمات ۲۴ ساعته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *