هفته نامه

پشت پرده هجمه ها به مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده

حامی عـــدالت: به قول شهید استاد مرتضی مطهری:  «به قطار ایستاده سنگ نمیزنند به قطار در حال حرکت سنگ میزنند.»

در این روزها مجدداً هجمه و سنگ‌پراکنی‌ها توسط برخی غرب‌گرایان به مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده به عنوان تنها نهاد ملی ارائه کننده خدمات حقوقی در جامعه بیشتر شده است.

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به عنوان نماد انقلابی متولد گام اول انقلاب پس از بیست سال به آنچنان نبوغ و آگاهی برای خدمت رسانی به مردم دست یافته است که برخی غرب‌گرایان و وکیل‌نماها با نماد غربی تاب تحمل آن را ندارند.

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه توسط فرزندان انقلاب برای آن متولد شده تا‌ ارائه خدمات حقوقی به مردم سهل و دسترسی مردم به وکیل آسان گردد و برای احقاق حقوق جامعه، دیگر وکالت لاکچری نباشد.

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده آنچنان در دل مردم جای گرفته است که وقتی نام این مرکز را می‌شنوند احیاء و صیانت از حقوق عامه برایشان تداعی می‌گردد.

وقتی نام مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده برده می‌شود احساس آرامش به مردم به عنوان ولی‌نعمتان این انقلاب دست می‌دهد که کمتر آن را تجربه کرده بودند.

آری؛ صیانت از حقوق مردم و در کنار مردم نشستن به حرفشان گوش دادن هزینه دارد.

وقتی در کنار مردم باشی و مردم را در کنار خود حس کنی و در جهت احقاق حقوق مظلومان برآئی سنگ‌پرانی که هیچ تیرهای زهرآلود هم از سوی غرب‌گرایان به سویت خواهد آمد.

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده، تربیت وکیل، کارشناس و مشاور خانواده درتراز انقلاب اسلامی را از وظایف اصلی خود می‌داند. این نهال نوپای انقلاب با رهنمودهای روسای معزز قوه قضائیه و مدیران جهادی و اعضای ارزشی امروز بیشتر از هر زمان دیگر خود را در کنار مردم می‌بیند.

هر زمان که پذیرش جذب کارآموز وکالت توسط مرکز صورت می‌گیرد و یا هر زمان که اعضاء در مساجد سراسر کشور به ارائه خدمات حقوقی می‌پردازند هر زمان که آموزش‌های حقوقی شهروندی و تخصصی توسط مرکز به مردم و اعضاء ارائه می‌گردد هجمه‌ها به مرکز و شخص رئیس آن فزونی می‌یابد.

اما اعضای مرکز با هر هجمه‌ای مستحکم‌تر شده و با قدرت بیشتر و با برنامه‌ریزی دقیق‌تر راهشان را ادامه خواهند دادو این مردم هستند که اجازه نخواهند داد غرب‌گرایان به حقوقشان تجاوز نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *